środa, 9 lipca 2014

                                     Hej ♥ ♥                                            
Dzisiaj postanowiłam pokazać wam co sobie kupiłam nad morzem w Rewalu przede mną jeszcze Bułgari i Turcja więc zobaczycie jeszcze co ja sobie tam kupię w tamtym roku nie pomyślałam żeby zrobić wam tki post lecz w tym będzie coraz lepiej ok nie przedłużając dłużej zaczynamy !

1 rzeczą którą sobie kupiłam będzie plecak czarno-biały w przeróżne wzorki na zewnątrz ma 2 kieszonki w których zmieszczą się telefon portfel kluczę itp. w środku jest bardzo duży i ma zasuwaną kieszonkę jest on świetny i to jest mój ulubiony plecak kosztował 50 zł oto on :




2 rzeczą którą kupiłam sobie nad morzem będzie napis HOME jest on biały i bardzo fajny można go powiesić obojętnie gdzie jak widać u mnie narazie wisi n słupku moim zdaniem to bardzo fajnie wyglada i nie wiem czy będę go gdzie indziej wieszała kosztował on ok. 16 zł oto on :



3 rzeczą będą bransoletki różowe jasna-ciemna są świetne i pasują mi do wszystkiego kupiłam je za 10 zł oto one :





Nie jest to dużo lecz nie wydwałam pieniędzy na byle co wolałam sobie zostawić i mieć na Galerię i tego typu rzeczy kupiłam jeszcze 3 pary kolczyków lecz gdy je fotografowałam nie było nic widać. To nie jest jeszcze koniec Wakacji więc na pewno tych rzeczy znajdzie się tu więcej mam nadzieję że podobał wam się dzisiejszy post.Budziaki i miłego dnia :)

Pa Pa ★ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz