piątek, 30 maja 2014

NADCHODZI DZIEŃ DZIECKA



Hej jutro Sobota na pewno każdy się cieszy ja jutro z rana zaczynam dzień dziecka od taty z pracy a później odbywa się Festyn Rodzinny w naszej wsi i się na ten festyn wybieram po południu. Tam odbędą się  różne konkursy itd.Zastanawiałam się długo jaki dać wam dziś temat ,i nawet teraz się zastanawiam ale wciąż nie wiem ........ :( Już wiem dzisiejszym tematem będzie WYMARZONY PREZENT NA DZIEŃ DZIECKA. 

Okey może najpierw co ja dostanę : Ja jak sie nie mylę dostanę pieniądze i chyba NIKE AIR MAXY. A waszym wymarzonym prezentem co jest ????.Mam nadzieję że wiele różnych i w dodatku świetnych rzeczy. Pisałam do paru osób które czytają mojego bloga co by chcieli dostać i zaraz to wam przedstawię :).

Ok 1.wymarzona rzecz Karoliny (nie podje nazwisk) to telefon samsung galaxy s5 oto on 

Mam nadzieję że uda ci się spełnić marzenie.

2. wymarzony prezent tym razem Michaliny to Aparat Sony 
 
Również myślę że dostaniesz swój wymarzony aparat trzymam kciuki 





3.Kolejnym marzeniem tym razem Kasi jest otrzymać pieska West Highland White Terier nie wiem czy dobrze napisałam ale ważne że jest :)
 
Mam nadzieje że tobie również się uda spełnić marzenie Kasiu :) 
  
Okej to już będzie mój ostatni wpis kto co chce na dzień dziecka troszkę tego było lecz nie mam czasu tego wstawić mam nadzieję że wam wszystkim uda się spełnić marzenia i świetnie się bawić.10 osób mi jeszcze zostało więc zrobię losowanie i kogo mi się uda wylosować tej osoby wymarzony prezent zostanie umieszczony na moim blogu okey zaczynam losować ....... ! WYLOSOWAŁAM spośród tych 10 osób  dziewczynę o imieniu Julia GRATULUJĘ oczywiście wszystkim bo jak czytałam co chcecie to było tyle świetnych rzeczy i gadżetów że aż sama takie chcem 
Juli wymarzonym prezentem jest otrzymać bardzo dużo stylowych ciuchów oraz trampolinę.


Kasiu mam nadzieję że ty też dostaniesz swój wymarzony prezent. A wam wszystkim życzę miłego wesołego śmiesznego DNIA DZIECKA !!! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz