piątek, 18 kwietnia 2014

1000 sposobów na coś z niczego !!!!!!!!!!

Hey kochani jak wam miną dzień ...? Mam nadzieję że świetnie bo mi dosyć deszczowo gdyby nie padało byłoby idealnie i wogóle.Zanim przejdę do dzisiejszego tematu chciała bym powiedzieć wam żebyście zapraszali na asku nazywam się Lusia7382 i jak macie jakieś pomysły na bloga to piszcie śmiało np Houl z ciuchami nie wiem np co se kupiłam nie wiem np Room Tour.Kolejna propozycja  Możecie mnie zapraszać na Facebooku: Oliś Przebięda i przed zaproszeniem piszcie wiadomości bo ja tych których nie znam i nie kojarze usuwam.Ok Dzisiejszym tematem będzie 1000 sposobów na coś z niczego !!!!!!!!!! 
                                                                   ZACZYNAMY
PS: To ważne Dawajcie starsze posty to będą te rzeczy co dodałam dziś i kiedy indziej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz